MENÜ
TANÍT-LAK FEJLESZTŐ KÖZPONT
"A tanítók csak az ajtót nyitják ki, belépned Neked kell rajta!"

Amire érdemes figyelni!

  • A nagymozgásai koordinálatlanok : általános mozgásokban  ügyetlenség, mint pl.: futás, lépcsőn járás, biciklizés,
  • Egyensúly problémák
  • Téri tájékozódás zavara
  • A finommotoros koordináció, szem-kéz koordináció zavar
  • Kialakulatlan dominancia: hol jobb, hol bal kezét használja
  • Kétkezesség vagy átszoktatott kezesség
  • Testséma zavara- testrészek, ujjak ismeretének zavara
  • Irányismeret zavara: jobb-bal oldal megkülönböztetése térben,  síkban, saját testen
  • Sor/sorozatalkotás problémája
  • A ritmusérzék gyengesége
  • Kialakulatlan feladattudat
  • Időbeli tájékozódás zavara
  • Megkésett beszédfejlődés
  • Szegényes szókincs
  • Nem szereti a meséket, verseket
  • A figyelem elégtelen/rövid ideig való fenntarthatósága

Iskolásoknál

  • A kifejezőkészsége szegényes
  • Szegényes szókinc
  • A nyelvtani szabályok bizonytalan használata 
  • A rövid távú verbális emlékezet nagyon gyengesége
  • Nehezen tanul verseket, memoriter szövegeket
  • Betűtévesztések.
  • Betű-, szótag-, szócsere
  • Betűkihagyás
  • Az olvasási tempó jóval lassabb az évfolyamnak elvárttól
  • Az olvasásban eltéved: pl.: nehezen tartja a sort, ugrik a  szeme a következő sorra
  • Impulzivitás

 

 

 

 

 

Hírek

  • NILD
    2012-08-20 15:01:35

    A NILD Terápia a különböző tanulási képességeket fejlesztő, komplex terápia.

  • INPP-módszer
    2012-08-20 14:57:43

    A tanulási, magatartási és mozgáskoordinációs problémák háttere és korrekciója

  • AIT auditív figyelemtréning
    2012-08-19 21:57:01

    Csepelen elsőként Auditív Figyelemtréning

Asztali nézet